דיאלוג מרגש מול המצלמות: "חמודים, למה אתם זורקים עלינו אבנים?"

    דוד לזר 8 Comment on דיאלוג מרגש מול המצלמות: "חמודים, למה אתם זורקים עלינו אבנים?"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילות קשה יש לחיילי צה"ל מול הפלסטינים מיידי האבנים. רבים מהמיידים הם נערים צעירים ואפילו ילדים קטנים שמשליכים אבנים על הלוחמים ומסכנים את חייהם. ולא תמיד יש מה לעשות ו'לטפל' באותם פורעים, ובפרט אם מדובר בילדים קטנים.

    במקרה שתועד על ידי צלמת פלסטינית, נראה חייל צה"ל כשהוא מסיר את הקסדה שעל ראשו ומשוחח עם שני ילדים פלסטינים שיידו עליו אבנים.

    "למה זרקתם עלי אבנים? אתם יודעים שזה לא יפה. כנראה לא אומרים לכם את זה בבית", אומר החייל כשהוא מתכופף ומשוחח באנושיות עם הילדים שעד לפני כמה דקות סיכנו את חייו, "חמודים, שיהיה לכם יום טוב", נפרד מהם החייל.

    צפו בתיעוד:

    צילום: צילום מסך


    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      בעיניי הם לא כל כך חמודים, הם מחבלים קטנים, דור העתיד של הג'יאהד, מי שחושב שעל ידי התייפייפות לאויב ננצח הוא טועה- במלחמה כמו במלחמה- צריך להילחם, אויב צריך לגרש- גברים נשים וטף.

    2. 5

      "ממש כמו בגן חיות"
      כמה שהוא צודק…

    3. 3

      את האמת שאני לא מסוגלת לפתוח את הסרטון ולצפות בו.
      לקרוא לטרוריסטים קטנים "חמודים"?

    4. 2

      כל העולם יודע וגם הערבים שהצבא שלנו הוא המוסרי ביותר בעולם רק חבל שהחיילים שלנו עקב כך נפגעים. מה גם שכבר מעל שלושה חודשים נמשכים הפיגועים, ואותנו דואגים בממשלה לתכנת כאילו שזה שגרת חיים, (נאורות על חשבון דם יהודי שנשפך וגובה חיי אדם) משפחות שמתרסקות. ומתעלמים ממאמר חז"ל הקם להורגך השכם להורגו. (מדינה אחרת מזמן הייתה ממגרת או לפחות מצמצמת משמעותית את הפיגועים. ואם לא שומעים כל יום על עשרות פיגועים ונפגעים צריך להודות על כך לקב"ה ולכוחות הביטחון האיכותיים שעושים לילות כימים להגן עלינו. תודה תודה תודה

    5. 1

      אני שמתי לב שהיה קשה לו לחייל לחסל אותם אולי נגמר לא המחסנית